Skip to content

Paymo: werk beter, samen

Wat is Paymo?

Projecten aannemen, projecten beheren, taken beheren en het overzicht bewaren. Het zijn stuk voor stuk taken waar elke ondernemer zijn/haar handen vol aan heeft. Wil je dit graag zo makkelijk mogelijk voor de gehele onderneming maken? Dan biedt het systeem van Paymo mogelijk uitkomst.

Het systeem van Paymo staat te boek als een uitgebreid projectmanagementsysteem. In dit systeem voer je alle projecten in, waarna je per project taken toe kunt kennen. Zodra deze taken uitgevoerd zijn, wordt het project bijgewerkt. Je hebt hierdoor perfect toezicht op de status van elk project binnen je onderneming.

Wie gebruikt Paymo?

Door de jaren heen is Paymo een geliefd systeem geworden. Niet alleen in ons land, maar ook over de gehele wereld. Op de website van dit bedrijf valt zelfs te lezen dat meer dan 100.000 mensen gebruik maken van dit systeem.

Daarbij heeft Paymo ook enkele klantnamen benoemd. Dat onder meer Adidas en Fujifilm hier tussen staan, is veelzeggend. Dat dergelijke grote bedrijven voor Paymo kiezen, is een goed teken. Dit geeft duidelijk aan dat het systeem daadwerkelijk het nodige te bieden heeft.

Hoe werkt Paymo?

Paymo is een systeem dat zich in de cloud bevindt. Je logt bij het systeem in, waarna je direct op je persoonlijke dashboard uitkomt. In dit dashboard zie je de voortgang per project, de taken die op jouw naam staan en andere belangrijke zaken.

Vervolgens kun je met dit systeem veel kanten op. De hoofdfunctie is toch wel het beheren van projecten. Om alle projecten goed te beheren, maak je gebruik van taken. Je voegt taken gemakkelijk toe, waarna je deze taken toewijst aan één van je collega’s. Elke collega is hierdoor voor zijn/haar eigen taken verantwoordelijk.

In de tool zelf is het ook mogelijk om alle uren te registreren. Elk uur dat je aan het betreffende project besteedt, wordt bij de totaalsom opgesteld. Aan het einde van de maand of het project verstuur je vervolgens een correcte factuur. Ook dat doe je op een simpele manier vanuit het systeem van Paymo.

Binnen het systeem krijg je ook de nodige rapportages voorgeschoteld. Deze rapportages hebben betrekking op financiële zaken, maar ook op bijvoorbeeld de projecten. Je ziet in één oogopslag welke projecten bijna aflopen en wat de pijplijn op dit moment is. Ook is het nog mogelijk om binnen Paymo van een handige agenda gebruik te maken. Elke werknemer ziet dan precies welke taken voor welke dag af moeten zijn.

Wat kost Paymo?

Wil je dit handige projectmanagementsysteem gebruiken? Dan is het zaak om een keuze te maken tussen vier pakketten:

  • Free: 0 dollar per maand. Basic pakket voor persoonlijk gebruik.
  • Starter: 4,95 dollar per gebruiker per maand. Ideaal voor freelancers.
  • Small Office: 9,95 dollar per gebruiker per maand. Ideaal voor kleinere teams en afdelingen.
  • Business: 20,79 dollar per gebruiker per maand. Ideaal voor medium tot grote teams en afdelingen.

Let op: deze bedragen zijn op basis van een jaarlijkse betaling. Bij een maandelijkse betaling betaal je (fors) meer.

Paymo koppelingen

Dat Paymo veel mogelijkheden te bieden heeft, mag duidelijk zijn. Het blijft echter niet uit de hierboven besproken mogelijkheden. Nee, je kunt ook nog voor onderstaande koppelingsmogelijkheden kiezen:

  • Google Single Sign-on
  • Google Calendar
  • Zapier
  • Slack
  • QuickBooks Online
  • Xero
  • Typeform
  • JotForm
  • Integromat
  • Pabbly
  • Pomodone
  • LambdaTest
  • Rethink
  • GrandTotal
  • Shift

Bericht delen