Skip to content

HubSpot: Inbound Marketing, Sales & Service Software

Peter Jansen
Alles over HubSpot

Wat is HubSpot?

Wil jij de grip krijgen op je volledige business? Daarvoor kan je gebruik maken van het uitgebreide systeem van HubSpot. In de wereld van softwaresystemen is dit gewoonweg een van de bekendste namen.

Bekijk HubSpot hier.

Met dit systeem kan je heel veel kanten op. Het is namelijk mogelijk om HubSpot naar eigen wens samen te stellen, waarbij je bijvoorbeeld kunt kiezen tussen Servicehub, Verkoophub en Marketing hub. In de basis is HubSpot vooral een CRM systeem; een systeem waarmee je het relatiebeheer naar een hoog niveau toe kunt stuwen. Omdat je allerlei extra functies toe kunt voegen, kan je ook gericht aan de slag gaan met je marketing, je verkoop en je klantenservice.

Wie gebruikt HubSpot?

HubSpot heeft meer dan 150 gebruikersgroepen. HubSpot heeft meer dan 70.000 geregistreerde deelnemers. En HubSpot heeft meer dan 135.000 klanten. Al deze statistieken zijn indrukwekkend, maar vooral het klantenaantal is geweldig.

Dat HubSpot een van de bekendste softwaresystemen is, blijkt duidelijk uit het aantal van 135.000 klanten. Dat HubSpot zóveel klanten heeft, is uiteraard aan het systeem zelf te danken. Doordat dit systeem zó uitgebreid is, kan in principe elk bedrijf gebruik maken van HubSpot. 

Mocht je meer over de klanten willen weten, dan kan je het beste online beoordelingen opzoeken. Over HubSpot vind je in ieder geval heel veel online beoordelingen.

Hoe werkt HubSpot?

De exacte mogelijkheden van HubSpot zijn afhankelijk van het pakket waar je voor kiest. Ongeacht voor welk pakket je kiest, geniet je van veel mogelijkheden. Zo is het bijvoorbeeld ideaal dat HubSpot een volledig online systeem is. Dit systeem bevindt zich volledig in de cloud, waardoor je te allen tijde toegang tot dit systeem hebt.

Verder is het goed om te weten dat dit systeem al snel voor zich spreekt. Het dashboard is overzichtelijk, je kunt snel gebruik maken van dit systeem en de functies zijn erg duidelijk. Mocht je er onverhoopt niet helemaal uitkomen, dan kan je een van de vele HubSpot handleidingen volgen.

Iets wat wij je aan kunnen raden, is om de demo aan te vragen. Aan de hand van deze demo krijg je een duidelijk beeld van dit softwaresysteem en alle mogelijkheden. Als wij alle mogelijkheden zouden moeten bespreken, zouden we volgend jaar nog bezig zijn. Het aanvragen van de demo is daarom zeker verstandig.

Wat kost HubSpot?

Spreekt het systeem van HubSpot je aan? Voordat je van dit systeem gebruik kunt maken, zou je goed je wensen op een rijtje moeten zetten. Waar wil je HubSpot precies voor gaan gebruiken?

Als je dat weet, kan je gericht op zoek gaan naar het geschikte abonnement. Je kunt voor losse systemen kiezen, maar je kunt ook voor een bundel kiezen. Bij een bundel kan je uit drie abonnementen kiezen:

  • Starter: € 41,- per maand
  • Professional: € 740,- per maand
  • Enterprise: € 3300,- per maand

Zoals je kunt zien, lopen de prijzen fors op. Bovendien zijn dit ‘vanaf’-prijzen; op basis van je voorkeuren en aantal gebruikers kan het totaalbedrag alleen maar oplopen.

HubSpot koppelingen

HubSpot is een allesomvattend systeem. Tóch kan het interessant zijn om dit systeem aan andere systemen te koppelen. Daarvoor kan je kiezen uit onderstaande koppelingsmogelijkheden:

  • Gmail
  • Google Calendar
  • HubSpot for WordPress
  • Microsoft Outlook
  • Zapier
  • Facebook Ads
  • Microsoft Outlook Calendar
  • Google Ads
  • Zoom
  • LinkedIn Sales Navigator
  • Slack
  • Facebook Messenger
  • Mailchimp
  • Google Contacts
  • Twitter
  • Google Search Console
  • Calendly
  • Instagram
  • Typeform
  • Google Meet
  • Databox
  • Canva
  • Microsoft Outlook Contacts
  • WooCommerce
  • Eventbrite
  • SurveyMonkey
  • PandaDoc
  • Shopify
  • Salesforce
  • Google Sheets
  • Microsoft Teams
  • Gravity Forms
  • Stripe
  • Automate.io
  • Hotjar
  • Aircall
  • Monday.com
  • QuickBooks Online
  • Jotform
  • PrestaShop

Bericht delen

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email