Skip to content

SEINō: Dé onmisbare e-mail analytics tool voor marketeers

Alles over SEINo email analytics

SEINō is gebouwd dóór e-mail marketeers vóór e-mail marketeers. Seinō helpt je tot 85% sneller email campagnes te analyseren dan je nu doet! Verkrijg diepgaande inzichten in de prestaties van jouw e-mail campagnes en bespaar tijd met het maken van rapportages.

Wat is SEINō e-mail analytics?

SEINō is een krachtige e-mail analytics tool waarmee data van E-mail Service Providers (ESP) en web analytics data gekoppeld worden. SEINō stelt e-mail marketeers in staat om binnen een mum van tijd campagne data te organiseren en rapportages te maken, zonder dat je hiervoor technische skills nodig hebt!

Als e-mail marketeer ben je veel tijd kwijt aan het samenvoegen van data uit verschillende systemen. Met SEINō is dat verleden tijd, met één druk op de knop inzicht in de prestaties van jouw campagnes. Doordat SEINō data uit jouw ESP koppelt met data uit Google Analytics zie je niet alleen in één oogopslag metrics als open rate en click-through-rate, maar ook meteen de omzet die campagnes hebben opgeleverd.

Want zeg eerlijk, je wilt bezig zijn met het optimaliseren van campagnes en niet met het bewerken van data?!

Waarom SEINō gebruiken?

Als e-mail marketeer wil je inzicht hebben in de prestaties van jouw campagnes en hierover zonder veel moeite kunnen rapporteren aan alle stakeholders. Nu ben je talloze uren kwijt aan het samenvoegen van data uit verschillende systemen. Tevens zijn deze rapportages vaak standaard en missen flexibiliteit.

SEINō maakt het mogelijk om met simpelweg ‘draggen en droppen’ je eigen inzichten te creëren. Zo kun je bijvoorbeeld makkelijk bepalen wat het beste tijdstip voor verzending is of welke boodschap een betere conversie heeft opgeleverd. Wil je metrics die je nog niet gebruikt toevoegen aan een rapportage? Met een simpel vinkje kun je alle metrics waar je behoefte aan hebt toevoegen aan jouw data.

Bedrijven zoals Body&Fit en Kleertje.com die SEINō al gebruiken besparen hier uren per week mee en hebben dankzij nieuwe inzichten ook hun campagnes naar een hoger niveau weten te tillen

Voor wie is SEINō bedoeld?

Omdat er geen technische kennis nodig is kan SEINō kan gebruikt worden door iedereen. E-mail marketeers kunnen met SEINō op eenvoudige wijze hun campagnes optimaliseren en hier ook over rapporteren.

SEINō wordt voornamelijk gebruikt door bedrijven waarbij e-mailmarketing een belangrijke rol speelt. B2C en B2B bedrijven met een grote e-mail database hebben baat bij diepgaande inzichten in campagnes. Inzichten die ESP’s door technische beperkingen vaak zelf niet kunnen leveren.

SEINō voor marketing agencies

Vooral voor marketing agencies is SEINō een waardevolle toevoeging. Het in-house ontwikkelen van toereikende tooling om goede inzichten te krijgen is niet alleen tijdrovend en kostbaar, maar behoeft ook constant onderhoud.

SEINō voorkomt dat je als agency eigen resources vrij moet maken om up to date te blijven met continu veranderende technische ESP koppelingen (API’s). Updates en wijzigingen die ESP’s doorvoeren behoren tot onze core business.

De voordelen van SEINō op een rijtje

  • Bespaar tijd met het aggregeren van data
  • Bespaar tijd met het maken van rapportages
  • Haal meer uit je ESP data
  • Koppeling met Google Analytics is standaard
  • Verkrijg nieuwe inzichten om je campagnes te optimaliseren
  • Geen technische kennis nodig

Probeer SEINō een maand op proef

Wil je zelf ervaren hoe het is om met een paar drukken op de knop real time inzichten te krijgen in de prestaties van je email campagnes? Real time inzichten krijgen zonder knippen en plakken in excel sheets en altijd een week te laat rapporteren.

Je kunt SEINō een maand lang gebruiken zonder verplichting. Ervaren is geloven! Zij gingen je voor:

  • Schiphol
  • Body&Fit
  • Kleertjes.com
  • Sacha
  • Manfield
  • Easytoys

Bericht delen