Skip to content

viaTYGO: order uitbesteding voor de recycling branch

Peter Jansen
Alles over via TYGO

Wat is viaTYGO?

Binnen één minuut recycling opdrachten uitbesteden. Door het vereenvoudigen van alledaagse zakelijke taken kan jij, maar ook je concullega, tijd besparen met het uitbesteden van recycling opdrachten.

Blijf proactief op de hoogte van de laatste uitvoerstatus & bespaar tijd met het vinden van een beschikbaar recyclingbedrijf. Door de opdrachten buiten je werkgebied uit te besteden aan een extern recycling bedrijf, kan jij je focussen op het efficiënt uitvoeren van opdrachten in jouw regio.

viaTYGO: order uitbesteding voor de recycling branch 1

Als planner bij een recycling bedrijf heb je het al druk genoeg, maar je wijst het liefst niet de opdrachten van jouw (vaste) klanten af. Daarom kan je via-TYGO binnen één minuut opdrachten uitbesteden door heel Nederland, zonder daar iets voor te (hoeven) doen. Jouw klanten blijven bij jou, ondanks dat de opdracht buiten je werkgebied valt. via-TYGO kan je als planner een opdracht digitaal uitbesteden, zonder zelf een beschikbare concullega te zoeken & de opdracht gegevens te delen.

Wie gebruikt viaTYGO?

viaTYGO is er voor de recycling bedrijven, welke afval van particulieren en bedrijven ophalen & recyclen tot nieuwe herbruikbare producten. In nederland is er een landelijke dekking van recycling bedrijven waardoor er altijd een mogelijkheid is om een opdracht viaTYGO uit te besteden.

Hoe werkt viaTYGO?

Als planner bij een recycling bedrijf wil je jouw klanten de beste dienstverlening bieden, ook al is dit buiten je werkgebied of ben je zelf “te druk”. Daarom kan het zijn dat je opdracht uitbesteedt aan een betrouwbaar extern recycling bedrijf. Nu begint het werk, de zoektocht naar een beschikbaar recycling bedrijf:

  1. Beschikbaar leverancier vinden (via telefoon of email)
  2. Plaatsingsgegevens doorgeven
  3. Status opvragen omtrent plaatsings/uitvoer
  4. Ophaal indienen bij externe
  5. Administratieve controle voor inkoop bij externe
  6. Afkeur/dispuut afhandelen
  7. Administratieve afhandeling richting jouw klant

Op dit moment is viaTYGO enkel beschikbaar voor recycling bedrijven in Nederland.

viaTYGO: order uitbesteding voor de recycling branch 2

Gestandaardiseerde voorwaarden

Een standaard set aan afvalstroom, container en levering definities waaraan elk bedrijf zich conformeert. Periodieke onafhankelijk controle waarbij het uitvoerend bedrijf wordt gecontroleerd op het naleven van de actuele wetgeving en definities.

Wat kost viaTYGO?

Heb je interesse in een oplossing welke tijdbesparing voor je oplevert? Dan ben je bij viaTYGO aan het juiste adres. Bij viaTYGO betaal je namelijk enkel voor een opdracht die je plaatst. Je zit niet vast aan een abonnement en daardoor kan je makkelijk deelnemen aan het uitbestedingsplatform.

  • Uitbesteden van een opdracht: € x,xx per opdracht. Dit is het standaard tarief dat je betaalt aan het platform voor het uitzetten van een opdracht.
  • Aannemen van een opdracht: € x,xx per opdracht. Dit is een kleine vergoeding voor het aannemen van de opdracht en de automatisering richting jouw eigen order administratie.

De prijs voor de oplossing kan worden opgevraagd bij een account manager van viaTYGO, zij zijn per email ([email protected]) of telefoon (088 22 77 230) te bereiken.

viaTYGO koppelingen

Wanneer je als recycling bedrijf gebruik maakt van viaTYGO wil je natuurlijk je gegevens zo snel mogelijk overzetten. Hiervoor heeft viaTYGO verschillende integraties beschikbaar om je werk zo makkelijk mogelijk te maken, en uit eindelijk tijd te besparen.

  • OMS4Business
  • Rubosoft
  • 21South (coming soon)
  • PieterBas / AMCS (coming soon)
  • Openbare API voor een eigen implementatie

Daarnaast heeft viaTYGO ook koppelingen beschikbaar met Payment Service Providers zoals Mollie, PAY, Adyen & Stripe. Voor boekhoudsystemen zijn e-boekhouden, Exact en Moneybird beschikbaar.

Bericht delen

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email