Skip to content

Meistertask: veilig taakbeheer voor teams

Alles over Meistertask

Wat is Meistertask?

Het beheren van taken en processen is in elk bedrijf een uitdaging. Dit komt vooral door de vele externe factoren waar je mee te maken hebt. Om alle taken op de juiste manier te managen en te beheren, kun je voor Meistertask kiezen. Dit is een ideaal taakmanagementsysteem voor alle soorten teams.

Bekijk Meistertask hier.

Het is tijd om je te organiseren. Als je op de website van Meistertask een kijkje neemt, zie je deze zin direct naar voren komen. Deze zin geeft aan dat je met Meistertask je business kunt organiseren. De focus ligt hierbij op het beheren van taken en processen, zodat je een stuk efficiënter kunt werken. Dit geldt overigens voor elk team binnen je onderneming.

Wie gebruikt Meistertask?

In de afgelopen jaren hebben méér dan 2 miljoen teams voor Meistertask gekozen. Dat een dergelijke hoeveelheid teams/bedrijven voor dit systeem kiest, is veelzeggend voor de kwaliteit. Op de website valt bovendien te lezen dat zelfs de grootste bedrijven wereldwijd voor Meistertask hebben gekozen. Dit geldt onder meer voor IBM, Virgin, Under Armour en Dropbox. Al deze partijen maken op dit moment met veel plezier en gemak gebruik van dit taakbeheersysteem.

Hoe werkt Meistertask?

Nadat je een abonnement bij Meistertask afgesloten hebt, krijg je toegang tot je persoonlijke dashboard. In dit dashboard zie je notificaties staan, zie je je taken staan en kun je op de vele functies klikken. Belangrijkste voordeel hierbij is dat dit dashboard overzichtelijk is. Je ziet echt in één oogopslag welke taken je uit moet voeren. Bovendien kun je dit dashboard naar eigen wens/inzicht aanpassen.

Binnen Meistertask kun je allerlei projecten gaan organiseren. Je vult per project alle taken toe, wijst deze taken aan werknemers toe en organiseert vervolgens workflows. Deze workflows stellen alle teamleden in staat om nóg efficiënter te werken.

Een ander gekend voordeel zijn de projectborden. In deze projectborden zie je precies wat de status van de projecten zijn. Je ziet precies wat er nog gedaan moet worden, bij wie taken uitstaan en hoever het project gevorderd is.

Wil je taken aan je teamleden toewijzen? Per taak is het mogelijk om bijvoorbeeld bestanden en links toe te voegen. Bovendien kun je per taak alleen de belangrijkste informatie opslaan. 

Weet je van jezelf en je teamleden dat wel eens het overzicht kwijtgeraakt wordt? Dan komt de digitale agenda van Meistertask maar al te goed van pas. Met deze agenda kun je alle taken voor alle projecten vastzetten. Je weet hierdoor precies wat je de komende periode moet doen.

Wat kost Meistertask?

De tool van Meistertask is populair en kost ook niet de hoofdprijs. Je hebt ook nog eens de keuze uit vier pakketten:

  • Basis: gratis.
  • Pro: 8,25 euro per maand per gebruiker
  • Zakelijk: 20,75 euro per maand per gebruiker
  • Enterprise: prijs op aanvraag

Wat voor jou het beste pakket is, hangt van je eigen voorkeuren af. De meest gekozen variant is in ieder geval het Pro pakket. 

Meistertask koppelingen

Wil je het onderste uit de kan van dit systeem halen? Dan is het aan te raden om dit systeem aan andere softwaresystemen te koppelen. Je kunt hierbij kiezen tussen de volgende koppelingsmogelijkheden:

  • MindMeister
  • MeisterNote
  • Slack
  • Paperform
  • Google Calendar
  • Cliq
  • PomoDone App
  • MOCO
  • Timely
  • OneDrive
  • Asana
  • Trello
  • Wunderlist
  • Excel
  • Pabbly Connect
  • Unito
  • Integrately
  • Zendesk
  • GitHub
  • Microsoft Teams
  • Office 365 Groups
  • Bugsnag
  • MeisterTask for Gmail
  • G Suite / Google Workspace
  • Bitbucket
  • Google Drive
  • Dropbox
  • Outlook
  • Zapier
  • IFTTT

Bericht delen