Skip to content

Insightly: CRM Software CRM Platform Marketing Automation

Peter Jansen
Alles over i-Reserve

Wat is Insightly?

Wil jij met je bedrijf de volgende stappen gaan maken? En wil je daarvoor de interne organisatie optimaliseren? Dan is het zaak dat je de juiste mensen aanneemt én hen de juiste tools voorschotelt. Om het werk voor iedereen binnen je onderneming makkelijker te maken, is Insightly een interessant systeem.

Bekijk Insightly hier.

Wat je met Insightly kunt doen? Je kunt je beter afvragen wat je met dit systeem níet kunt doen. Je kunt dit systeem namelijk als CRM systeem inzetten, maar ook als marketingtool. Verder is het mogelijk om via dit systeem je teams aan te sturen en om de sales te optimaliseren. Eigenlijk is dit een alles in één platform waarmee je de gewenste groei door kunt gaan maken.

Wie gebruikt Insightly?

Door de jaren heen is Insightly een populair systeem geworden. Dit blijkt onder meer uit de hoeveelheid klanten op dit moment; ruim 25.000 bedrijven. Als we naar deze bedrijven kijken, zien we enkele bekende namen naar voren komen. Onder meer Bloomberg, Bosch en Sanofi maken gebruik van dit systeem.

Dat dergelijke bedrijven voor dit systeem kiezen, is veelzeggend. Dergelijke bedrijven zijn namelijk kritisch en stellen specifieke eisen aan systemen. Dat Insightly aan deze eisen voldoet, is op dat gebied veelzeggend.

Hoe werkt Insightly?

Als een allesomvattend beeld van de werking wilt krijgen, zou je een demo aan moeten vragen. Dit doe je gemakkelijk via de website van Insightly; met deze demo maak je van A tot Z kennis met deze interessante tool.

Om de werking van deze tool te bespreken, moeten we onderscheid tussen vier functies maken. Insightly maakt namelijk zelf ook onderscheid tussen vier functies:

  • CRM: met dank aan het systeem van Insightly werk je gericht aan je klantenbeheer. Je houdt volledige klantendossiers bij, je verleent de beste service aan je klanten en je kunt allerlei workflows automatiseren.
  • Service: met dank aan Insightly ben je in staat om de beste service aan je klanten te verlenen. Bovendien geeft deze tool je inzicht in allerlei belangrijke aspecten op het gebied van klantenservice.
  • Marketing: met Insightly kun je ook gericht aan je marketing werken. Het fijne hierbij is dat je veel taken kunt automatiseren. Dit wordt ook wel aangeduid als ‘marketing automation’.
  • AppConnect: tot slot is het mogelijk om allerlei apps aan Insightly te koppelen. Hoe dit precies werkt, bespreken we graag verderop.

Wat kost Insightly?

Is dit uitgebreide systeem precies het soort systeem waar je naar op zoek bent? En wil je daarom graag zo snel mogelijk een abonnement afsluiten? Dan is het goed om te weten dat je per functie uit meerdere abonnementen kunt kiezen:

CRM:

  • Plus: 29 dollar per maand
  • Professional: 49 dollar per maand
  • Enterprise: 99 dollar per maand

Marketing:

  • Plus: 299 dollar per maand
  • Professional: 599 dollar per maand
  • Enterprise: 1299 dollar per maand 

Service pricing: 

  • Plus: 29 dollar per maand
  • Professional: 49 dollar per maand
  • Enterprise: 99 dollar per maand

AppConnect:

  • 25K plan: 249 dollar per maand 
  • 100K plan: 799 dollar per maand 
  • 500K plan: 3499 dollar per maand 

Insightly koppelingen

In de basis is Insightly een bijzonder uitgebreid systeem. Met dank aan allerlei apps kan je dit systeem echter nóg diverser maken. Wij zetten de vele koppelingsmogelijkheden graag voor je op een rijtje:

  • Slack
  • Confluence
  • GotoWebinar
  • Guru
  • Google Slides
  • HipChat
  • Mattermost
  • Miro
  • RingCentral
  • Twilio
  • Zoom
  • Calendly
  • Jira
  • Drift
  • ServiceNow
  • Freshdesk
  • Intercom
  • Jira Service Desk
  • Zendesk
  • Github
  • Jenkins
  • Microsoft Office 365
  • Google Workspace
  • Pingdom
  • Oracle
  • Okta
  • Datadog
  • New Relic
  • Jamf
  • Sentinel One
  • Shopify
  • WooCommerce
  • BigCommerce
  • FreshBooks
  • Chargebee
  • Paypal
  • Stripe
  • Zoho Invoice
  • BambooHR
  • Workday
  • Checkr
  • Gusto
  • Zenefits
  • Toggl
  • Asana
  • Trello
  • Wrike
  • Evernote
  • Feedly

Bericht delen

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email