zakelijke apps

10 Beste Zakelijke Apps van 2022 | Door dit groei je

zakelijke apps

Wil je dit jaar de gewenste groei met jouw bedrijf door gaan maken? Wil je graag een hogere omzet gaan draaien? Wil je graag interne processen automatiseren? En wil je verschillende processen op elkaar af gaan stemmen? Dan kun je anno 2022 niet meer zonder zakelijke apps. Juist door van de zakelijke apps gebruik te maken, kun je de gewenste groei door gaan maken.

In dit artikel laten wij je kennis maken met de 10 beste zakelijke apps van dit jaar. We geven aan welke apps aan te raden zijn én wat je precies met deze apps kunt doen. Nadat je hebt ingeschreven bij de KVK, kun je direct de eerste stappen zetten naar een immense groei van jouw onderneming.

Wat zijn de 10 beste zakelijke apps?

  1. Urenregistratie app van e-Boekhouden.nl
  2. Boekhouden app van e-Boekhouden.nl
  3. Projectmanagement app van Monday.com
  4. CRM app van Monday.com
  5. Planning app van Monday.com
  6. Helpdesk app SaySimple
  7. Werkbonapp van e-Boekhouden.nl
  8. HRM app van AFAS Software
  9. Verlof en Verzuim app van Buddee
  10. Voorraadbeheer app van AFAS Software
Logo e-boekhouden

Urenregistratie app van e-boekhouden.nl

Met de urenregistratie app van e-Boekhouden.nl weet je jouw uren perfect te registreren. Je kunt de gewerkte uren direct aan projecten, aan klanten of aan bepaalde taken koppelen. Juist op die manier weet je de uren perfect te registreren, waardoor je ook moeiteloos de factuur op kunt stellen en kunt versturen. Ook dat is overigens mogelijk met het uitgebreide programma van e-Boekhouden.nl.

De urenregistratie software van e-Boekhouden.nl kun je op jouw laptop/pc gebruiken, maar ook via jouw mobiele devices. Op die manier ben je ook onderweg in staat om jouw uren bij te houden. 

Belangrijkste voordelen:

Logo e-boekhouden

Boekhouden app van e-Boekhouden.nl

Als ondernemer zijnde ben je verplicht om voor een sluitende administratie te zorgen. Die sluitende administratie kun je verkrijgen met de boekhoud app van e-Boekhouden.nl. Met deze app maak je moeiteloos facturen aan, stel je offertes op, registreer je jouw gewerkte uren en draai je direct financiële rapportages uit.

Wil je onderweg de financiële status van jouw onderneming bekijken? Ook dat is mogelijk dankzij de mobiele app van e-Boekhouden.nl. Dankzij dit boekhoudprogramma heb je in ieder geval altijd het gewenste overzicht én een stuk minder omkijken naar jouw boekhouding.

Belangrijkste voordelen:

monday.com

Projectmanagement app van Monday.com

Ben je op dit moment voor meerdere klanten en projecten bezig? Dan bestaat de kans dat je het overzicht kwijt begint te raken. Met behulp van de projectmanagement app van Monday.com weet je dat zeer efficiënt te voorkomen.

Met deze app weet je alle projecten op de juiste manier te besturen, het overzicht te behouden en kun je ook nog eens tijdig ingrijpen. Bovendien kun je dankzij deze app moeiteloos met jouw medewerkers communiceren.

Belangrijkste voordelen:

monday.com

CRM app van Monday.com

Zodra je met jouw bedrijf begint te groeien, krijg je ook meer en meer met klantcontact te maken . Met de CRM app van Monday.com weet je dit klantcontact perfect te noteren, weet je de best mogelijke service te verlenen en weet je de interne communicatie te verbeteren. 

Belangrijk voordeel is ook dat je app kunt combineren met de hierboven genoemde CRM cloud app van Monday.com. Op die manier vang je twee vliegen in één klap!

Belangrijkste voordelen:

monday.com

Planning app van Monday.com

Een groei van jouw onderneming gaat altijd gepaard met de nodige druk. Je krijgt met een hogere werkdruk te maken, waardoor het maken van efficiënte planningen nóg belangrijker is. Met dank aan de Planning app van Monday.com kun je deze planning elke dag weer perfect opstellen.

Daarnaast is deze app ook in staat om tijdig bij te sturen. Mocht jouw planning in de knel komen, is de app in staat om de planning alsnog op de juiste manier in te vullen. Op deze manier weet je met jouw onderneming efficiënt te werken, kunnen jouw medewerkers de meeste uren draaien en weet iedereen waar hij/zij aan toe is.

Belangrijkste voordelen:

saysimple

Helpdesk app van SaySimple

De gemiddelde consument is steeds kritischer aan het worden. Wil je al jouw klanten van de best mogelijke service voorzien? Dan moet je voor een perfecte klantenservice zorgen; iets wat mogelijk is met de helpdesk app van SaySimple.

Dankzij app heb je eigenlijk geen omkijken meer naar jouw klantenservice. Je kunt bepaalde zaken automatiseren en je weet het zo makkelijk mogelijk voor jouw klanten te maken. De kans is groot dat de beoordelingen over jouw verleende service al snel flink verbeteren!

Belangrijkste voordelen:

Logo e-boekhouden

Werkbonapp van e-Boekhouden.nl

Heb jij veel werknemers die onderweg zijn en bij klanten langsgaan? Als zij bij de klant aankomen, is het wenselijk dat zij precies weten wat ze moeten doen. Met dank aan de werkbon app van e-Boekhouden.nl weet je dit voor alle werknemers inzichtelijk te maken. Bovendien kunnen jou werknemers direct inzien wat er precies met de klant besproken is. ideaal!

Belangrijkste voordelen:

AFAS Software Logo

HRM app van AFAS Software

Groei jij met jouw onderneming? Dan moet je mogelijk ook meer en meer mensen in dienst gaan nemen. Voor al jouw werknemers, en voor jezelf, is het dan van belang dat je een goede HR afdeling hebt. De beste HR afdelingen maken gebruik van de HRM app van AFAS Software.

Met deze app stel je jouw werknemers ook in staat om dingen zélf aan te passen. Op die manier verlaag je de werkdruk bij jouw HRM afdeling en maak je het voor eenieder gemakkelijker.

Belangrijkste voordelen:

Logo Buddee

Verlof en verzuim app van Buddee

Wettelijk gezien hebben alle werknemers recht op verlof en verzuim. Voor jou is het van belang dat je dit op een perfecte manier weet te registreren. Ook moet je het voor jouw werknemers zo makkelijk mogelijk maken om een verlof- of verzuim aanvraag in te dienen. Dit kun je allemaal héél makkelijk maken dankzij de verlof en verzuim app van Buddee.

Belangrijkste voordelen:

AFAS Software Logo

Voorraadbeheer app van AFAS Software

Heb jij enig idee hoeveel voorraad je nu in jouw magazijn hebt liggen? Als je voor de voorraadbeheer app van AFAS Software kiest, weet je precies wat jouw voorraad is. Je weet hiermee het inkoopproces te optimaliseren, je weet het risico te verkleinen en je weet een hoop kosten te besparen. Voor elke leverancier van producten is de voorraadbeheer app van AFAS Software onmisbaar.

Belangrijkste voordelen: